Dag 33: Dag moekes en Marieke

6 augustus 2015 - Witrivier, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,
even een kort berichtje voor ik mijn bed induik ;-) Voor mij gaan de laatste drie dagen Zuid-Afrika nu in...
Jaja, we zijn weer alleen… De moekes en Marieke zijn veilig afgeleverd in Johannesburg en zitten ondertussen al gezellig op het vliegtuig richting België.
Ik zat genoot een dagje van de stilte en de rust, om er morgen weer in te vliegen! (toch voor 2 dagen)
Hoe mij programma er zal uitzien is nog niet duidelijk, maar wel lekker spannend!
Tot morgen!
zoen,
Hilke

1. Mieke:
    6 augustus 2015
    dus ben ik niet te laat om toch nog eens te bloggen. Heb daarjuist alle avonturen in één keer gelezen. Ik schaam me dat ik daarvoor geen gaatje vond om vlug te reageren. Maar ja, 15 augustus is in aantocht en dat wil zeggen DRUKDRUKDRUKDRUK met ons wijkfeest. Blijkbaar heeft iedereen echt genoten van de toeristische trip. En ook veel gezien en meegemaakt. Dat wordt vertellen volgende week. Ik ben ook benieuwd of er foto's boven tafel gaan komen.
    Hilke, geniet nog van je laatste stille eenzame dagjes daar en hou ons op de hoogte hé.
  2. Pili:
    Hallo Hilke,

Dan zal het daar wel stillekes zijn nu!! Geniet er nog van en tot in België. Groetjes, Pili en Veerle
  3. Els de proft:
    7 augustus 2015
    dat zal terug veel rustiger zijn maar denk dat je het wel heel fijn vond dat ze ook van jouw avontuur hebben kunnen genieten. Kijk echt uit naar de verhalen en foto's van je mama en co. Grt
  4. Kamiel:
    7 augustus 2015
    Hey Hilke, de laatste loodjes wegen het zwaarst en dat zal bij jou ook niet anders zijn. Je hebt wel een weekje verlof achter de rug maar de tijd daarvoor blijft toch wel in de kleren hangen zowel fysies als emotioneel. Geniet nog van je laatste uren in het zwarte kontinent en nog nen dikke proficiat voor wat jullie allemaal gepresteerd hebt.
  5. Hildeke:
    7 augustus 2015
    Iedereen veilig en wel aangekomen in Belgie ! Tot binnen een paar dagen Hilke ...