Dag 34: ...

7 augustus 2015 - Witrivier, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Ooh, het was een leuke dag vandaag! Lang kunnen slapen (8 uur), lekker ontbijtje en dan rond half 11 richting Masoyi.
Eens dag gaan zeggen, wat orde op zaken stellen en foto’s maken van alles wat te maken heeft van de watervoorziening. Dit krijgt nu prioriteit en komt moet dus eerst volledig op papier staan wat de nood is.
Na ons bezoekje reden we door naar Pinari. Een dorpje voorbij Kabokweni. Daar gingen we op ziekenbezoek bij Samson. Dit is één van de securityguards van het schooltje. Hij werd een aantal weken geleden in elkaar geslagen.
We kochten een aantal spullen, om niet met lege handen te moeten toekomen. Eens aangekomen was het een enorm kort bezoek, want Samson was niet thuis… We lieten alle spullen achter en reden dan maar terug naar Moyeni. Het was ondertussen al bijna 16 uur.
Eens terug in Moyeni maakten we ons klaar voor een fijne avond! Annemarie en ik zouden Maria eens extra verwennen. We vertrokken met ons drie richting Nelspruit en gingen er samen eten in een pizzeria. Dat vond ze heeeeel leuk! (en ik ook!)
Jaja we zijn hier dan wel weer alleen, maar dat laten we niet aan ons hartje komen ;-)
Op naar de laatste dag morgen… Wat vliegt de tijd hier voorbij!

Slaapwel in jullie eigen bedje onnies en susters!

Tot morgen!
zoen,
Hilke

1. Anneke:
    7 augustus 2015
    Hilke, het was een superervaring die we nooit zullen vergeten! Alle mensen van Hope zijn fantastisch en hartverwarmend(al waren de avonden heel koud). Maak er nog een fijn weekend van! Wij goed thuisgekomen!
  2. Annemarie:
    8 augustus 2015
    Dag Hilke,

Fijn dat je nog eens naar het schooltje kon! Blij dat Anne-Marie tijd kon maken om daar samen met jou alles te checken en nog verder orde op zaken te stellen.
    Wat een mooi gebaar om Samson te verrassen. Jammer dat hij niet thuis was.
    En dan Maria... Oh wat zal ze blij geweest zijn. Ik zie haar zo lachen. Ze zal wel dankbaar geweest zijn.
    Al benieuwd wat je vandaag gedaan hebt. Naar Numbi? Hopelijk is er ook nog tijd (morgen?) om te gaan shoppen met Mamkulu.
    Geniet nog, Hilke. Groeten aan iedereen daar!
    Liefs, Annemarie
  3. Hildeke:
    8 augustus 2015
    Hè zusje,
    Geniet nog van je laatste dagje morgen op Afrikaanse bodem...vake en moeke molenhuis stellen het wel en vele groetjes geef iedereen nog een extra knuffel van ons allemaal
    Liefs