Dag 31: Mac Mac pools

9 augustus 2014

Hallo allemaal,

hier zijn we weer :-) En hoe... Wat een koude dag vandaag!!!
En dit net op de dag dat we met heel wat kindjes van het project naar de MacMac pools zouden gaan. Van zwemmen zou niet veel in huis komen...! Al waren we wel enorm blij dat we onze handdoeken bijhadden om de kindjes te verwarmen!

Heel veel valt er over vandaag niet te vertellen... Enkel dat het dan echt wel een fijne dag was!

We zijn dus met kindjes uit het project op uitstap geweest.
Dit dus met zowel kindjes uit Numbi, Kabokweni en het schooltje uit Masoyi.
Ze kwamen allemaal enorm enthousiast aan in de pools.
Er werden spelletjes gespeeld, en tegen de middag werd een lekkere maaltijd klaargemaakt voor iedereen.
Aangezien het zo koud was, zijn we ook bijna direct na het eten naar huis teruggekeerd.

Oohja die blije gezichtjes gaven ons allen een geweldig gevoel. Maar voor mij was het echt fantastisch, want Adelaide en Meshack (twee kindjes van vorig jaar in het schooltje) waren ook uitgenodigd. Adelaide was er jammer genoeg niet bij! Sorry Cindy, het is ons niet gelukt om haar te zien :-(
Meshack was er wel bij! Hoeraaaaaa! Mijn best friend na anderhalf jaar nog eens terugzien! Wat geweldig! En hij kende mij nog. De cutie!!
Mijn dag kan niet meer stuk!!

Vandaag zijn Ilona en ik nog eens van kamer verhuisd... Voor de verandering....! Het is dan ook nog maar de 4e keer!!!!

Deze avond is het hier shakalaka-avond. Wat dat is, of wat dat inhoud weten we nog niet. Spannend!

Tot morgen voor het al shakalaka-nieuws!

Dikke kus
Hilke

1. Hildeke:
    9 augustus 2014
    Ik ben benieuwd naar jullie shalakala avontuur..wij naar de film lucy gaan kijken en is wat tegengevallen:( ..nu rustig in t'zeteltje.
    Slaapwel en tot morgen x
  2. Sofie VA:
    10 augustus 2014
    De laatste dagen... Geniet er nog van, ladies!