Dag 1: vertrek

5 juli 2015 - Zaventem, België

Woehoeee, het is dan zover! We zijn vertrokken voor alweer een avontuur.

Deze morgen ben ik om iets na 11 uur opgestegen richting Abu Dhabi. Het boarden duurde iets langer dan verwacht. Waardoor we met ongeveer 20 minuten vertraging zijn vertrokken. Maar kijk, we zitten ondertussen in Abu Dhabi te wachten. En te wachten en nog meer te wachten. Het is hier nu 20 uur en de volgende vlucht vertrekt pas om 1u25, dus dat is nog wel even ;-)

Misschien volgende keer toch maar wat gezelschap meenemen bij het vertrek? Kandidaten kunnen hun cv opsturen naar [email protected] :-) Nee, nee, mopje.

Ale kijk, we gaan op zoek naar iets om de tijd te doden.

Als alles goed gaat zijn we morgen rond 13 uur op de bestemming.

Zoen,
Hilke

1. Annemarie:
    5 juli 2015
    Hehe, tot zover op de goede weg. Al is het wat later, blij dat we jou mogen vergezellen binnenkort... zonder cv! Knuffel, A'rie
  2. Hannah:
    5 juli 2015
    Omdat je het zo lief voorsteld, zou ik me heel graag kandidaat willen stellen volgende keer. Ik ben een zeer aangename reispersoon en met mij zal je je zeker niet vervelen. Ik hoop op een positieve reactie
  3. Hildeke:
    5 juli 2015
    Lieve hilke, zit in auto richting buggenhout om dan naar grembergen te rijden komende van gent. Mijn cv is reeds vorig jaar doorgestuurd en positief beantwoord om je binnen de 11 dagen te vervoegen met de o zo lieve metgezellen onnies en susters. Hopelijk kan je je tijd wat vullen...misschien een beetje shoppen? Volgens de pastoor van vlassenbroek hebben ze daar mooie handtassen in van die winkeltjes op de vlieghaven ;) misschien je collectie wat bijvullen? Hou er de moed wat in en hou ons op de hoogte he
    Heel veel liefs
    mams
  4. Gracy:
    5 juli 2015
    Kzou zeggen in ga mee kben zeker dage geenen tijd te doden zou hebben maar is me iets te ver vliegen dus geniet ik van de momenten thuis dawe leuke babbelkes hebben dikke knuffel je buurvrouwtke x
  5. Mieke:
    6 juli 2015
    kom maar niet in de verleiding om, uit verveling, eem manspersoon van ginds te shoppen. Ik denk dat ge uw tijd beter kunt invullen ;-) vb. spoedcursus Arabisch volgen? de toiletten uittesten (en dat zijn er toch wat op een vliegveld), de opstijgende en de landende vliegtuigen tellen en zien wie er wint ..... 4k Zal maar stoppen met mijn dwaze voorstellen. Hou je hoofd koel en GENIET ervan.