Dag 2: aangekomen...

6 juli 2015 - Witrivier, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Hoera!! We zijn in Zuid-Afrika! De vluchten verliepen vlotjes en ook de douanecontrole in Zuid-Afrika was op 2 minuten geklonken! Jaja, 2 minuten! Vorig jaar stonden we daar meer dan een uur. Meevaller dus e! Ook de bagage was er heel snel en dan hop naar de derde en laatste vlucht van de dag.

Daar verliep het inchecken iets minder! Drie kilo teveel zei dat madammeke. Ahja? Ale dan bijbetalen... 90 rand... Jepla!  Maar kijk, we zijn er geraakt! En de zon schijnt! Whoehoeee!

De rest van de dag stond er niet veel op de planning. Chillen, uitrusten, niets doen... En dat was een meevaller want na een nacht zonder slaap is alle rust meer dan welkom.

Morgen mag ik al direct mijn drive-skills bovenhalen en naar het schooltje rijden in de Masoyi! Morgen zal dan ook al direct de laatste keer zijn dat ik zal bloggen, want van woensdag tot zondag gaan we naar Swaziland.

Leuke vooruitzichten.

Tot snel lieverds!

Zoen, Hilke

1. Anneke:
    6 juli 2015
    Hey, Hilke, fijn te lezen dat je er veilig bent geraakt! Doe da goed in Swaziland!
  2. Ria Van den Breen:
    6 juli 2015
    Dag Hilke, geniet van de rust, het landschap, de schattige kindertjes, de zon, ... En wees voorzichtig ! Groetjes xx
  3. Annemarie:
    Dag Hilke,

Blij dat je veilig en wel in Witrivier bent. Geniet nog even van de rust. Je avontuur in Swaziland kan bijna beginnen. Maar eerst nog naar Masoyi. Hopelijk zie je al snel het verschil met vorige zomer...
    Groeten, A'rie
  4. Hildeke:
    6 juli 2015
    Hallo zusje,we zijn blij dat je veilig en wel op je bestemming bent geraakt! Na de rust morgen volle activiteit...zijn benieuwd hoe het daar allemaal loopt op het schooltje. En dan Swaziland een heel ander avontuur! Jammer dat we je de komende dagen moeten missen maar kijken er naar uit je swaziavonturen te horen ! Hou het veilig en geniet van alles wat op je weg komt.
    Dikke kus mams
  5. Mieke:
    6 juli 2015
    was de weegschaal op de luchthaven wel goed of was het een manier om wat extra geld te verdienen? Maar je bent er veilig geraakt, en het is dat wat telt. Geniet van je rustdagje en morgen .....rijenrijenrijen in een wagentje. Ben benieuwd wat en hoe je alles zal aantreffen. Of er nog kindjes zijn die je zullen herkennen? En dan .....wachten op een nieuwe blog.