Dag 3: we zijn waar we moeten zijn!

12 juli 2014

Hallo daar,

Het nachtje op hotel heeft ons deugd gedaan! Redelijk goed geslapen en toch wel een lekker ontbijt :-) ons eerste echte Zuid-Arikaanse ontbijt.
het is hier wel nog steeds niet warm. Rond de 10 graden. Maar kijk het busje heeft ons vandaag naar warmere oorden gebracht!
we zijn aangekomen in Witrivier en ja hoor, hier is het 15 graden :-) Het wordt beter.
Vandaag hebben we ongeveer 3,5 uur op de bus gezeten. Deze bracht ons van Johannesburg naar Witrivier.
Nu zijn we op de plaats waar we de komende weken zullen logeren.
De avond hier bracht ons ook al het nodige avontuur. Wanneer onze valiezen waren uitgepakt en we gingen aperitieven, kroop er plots een muis in onze kamer! Dat is verschieten ;-) Na een korte zoektocht is ze dan toch buiten gekropen.
Dat hebben we dan ook weer gehad!
Na een aperitiefje, soep, spaghetti en dessertje stond er nog een voetbalmatch op het programma :-) hup Holland hup!

Nu slaapie slaapie!
Tot morgen!
Xxx

1. Hildeke:
    Hallo girls,
    Hier juist een onweer achter de rug...waar is de zomer?
    Dat zal een namiddagje zetel en tv kijken worden.
    Blij te horen dat jullie goed op jullie bestemming zijn geraakt! Hopelijk hebben jullie geen muis in jullie koffer gevonden:( ...
    Morgen kan het echte werk beginnen ...go go go en heel veel plezier.
    De loze vissertjes komen vandaag naar huis !
    Liefs
    mama hilde
  2. Sofie:
    Hoi Hilke,
    Blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Bah, een muis seg, da zou iets voor mij zijn, bakkie ;-)
    Geniet er van! Kijk er al naar uit de rest van je belevenissen te lezen!
    xxx
  3. Mama Lieve:
    Dag meisies

Fijn dat jullie reis vlot verlopen is. Nu kan het echte avontuur beginnen, hé. Wij snakken hier ondertussen naar een beetje zonneschijn. We volgen de koers op de voet en vanavond is het voetbal, hé. Maak er daar het beste van en draag zorg voor elkaar.
    Dikke bees,
    Lieve
  4. Katleen:
    14 juli 2014
    Hé Hilke,

We wensen jou een super avontuur toe!
    Hopelijk wordt het weer daar ook wat beter!
    Hier is het zonnetje terug van de partij en hopelijk blijft ze nu voor goed!
    Doet dat daar goed en geniet met volle teugen van jullie avontuur! De groetjes aan illona.
    Dikke knuffel,
    Katleen