Dag 2: Aangekomen

11 juli 2014 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Het is ons gelukt, we zijn in Johannesburg geraakt. Onze vlucht had 1,5 uur vertraging, dus ipv om 7u25 te landen hebben we pas om 9u voet gezet op Zuid-Afrikaanse bodem. Nog een uur aanschuiven voor de paspoortcontrole en we konden onze bagage halen. Alles verliep zoals het hoorde, :-) al was het in de aankomsthal wel even zoeken naar ons vervoer.
Maar kijk, het is gelukt. Onze driver bracht ons naar ons hotel :-) En eens in het hotel werden we warm ontvangen met een kopje thee.
Eens op onze kamer was het tijd voor een warm bad! Want helaas, het is hier niet warm!
Nadien hebben we wat bijgeslapen en nu zijn we net terug van de winkel. Er is een spar hier een straat vandaan. En voor 4 euro hebben we dan toch eten vanavond. :-)
Het is hier ondertussen al bijna donker. Dus we zullen snel ons bed inkruipen.

Tot morgen,
Ilona en Hilke

1. Hildeke:
    11 juli 2014
    Hallo meisjes,
    paps en flo zijn vanmorgen vertrokken richting nederland maar eerst hebben ze een ontbijtje bij mariman tss hun kiezen geslagen!
    Wij de thuisblijvers genieten nu van een hapje en drankjeen daarna een slaatje.
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en een warme ontvangst hadden . Geniet nu nog eventjes van de rust en tot morgen !
    Dikke kus
    mama hildeke
    ps omaatjes en opaatjes zijn ook verwittigd dat alles goed is verlopen
  2. Mieke:
    11 juli 2014
    hahah, jullie zijn er geraakt ! En nu aanpassen aan de veranderde tijdzone. Zal niet makkelijk zijn. En blijkbaar is het daar koud? Welke temperatuur? Hopelijk iets meer dan hier want wij kunnen nu ook een pull verdragen. En een warm badje kan toch zo'n deugd doen hé. Is het daar een droge temperatuur of eerder vochtig? Wat moet ik me voorstellen? Hopelijk hebben jullie de juiste kledij mee ;-) Even op adem komen na die lange reis en er dan invliegen zeker? Laat maar van jullie horen.
  3. Anneke:
    12 juli 2014
    dag Hilke, fijn dat jullie er (bijna) zijn! wij net terug uit Frankrijk. Fijne reis gehad, maar niet de temperaturen die we gewoon zijn daar, frisser en meer bewolking! doe het daar ginder goed! dikke zoen van alle Cooremannekes