Vervolg dag 18-21: Hakuna Matata

30 juli 2014 - Mbombela, Zuid-Afrika

4 van de Big Five. Leopard, we'll be back!

Aangekomen in Moyeni maakten we het busje leeg (wat niet zonder gevaar bleek te zijn, Sarah hield er een fixe snijwond aan over) en richtten we onze kamer verder in.
Spelletje Boonanza, skypen met het thuisfront (blij te horen dat er sommige kaartjes al zijn aangekomen), lekker eten, boek lezen, foto's kijken...

Jullie horen het hier al, het duurt niet lang meer voor we onze bedstede zullen inkruipen.
Hopelijk zijn jullie nu allemaal weer een beetje up-to-date. Morgen meer verhalen over ons Afrika-avontuur.

Om jullie nog eens extra gerust te stellen: vandaag is er nog een man meer gearriveerd om ons te beschermen. Pieterjan Van Langenhove, petekind van Annemarie en 23 lentes jong uit Asse.
Wil het nu toch wel niet lukken dat er hier een van ons nog vrijgezel is? Ik zie hier al dingen in orde komen.
Groetjes,
de cupido in mij.

Veel liefs en stinkende wrattenzwijnzoentjes voor jullie allemaaaaal!
Timon, Pumba, Rafiki en Zazoe.
(Vul zelf maar aan wie van ons welk figuurtje is.)

1. Anneke:
    30 juli 2014
    wauw, leuke verhalen allemaal! wat een wild avontuur! hopelijk wordt niet iedereen wild!!!
  2. Hildeke:
    Hallo meisjes,
    Wat een groot avontuur weer!
    Ben benieuwd naar jullie volgende avonturen.
    O ja, laat cupido zijn werk maar doen...flo is in blijde verwachting....
    Hilke denk je eens aan je filmpje voor morgen...
    Slaap zacht...droom zoet...
  3. Mieke:
    30 juli 2014
    Wat een avontuur in het park :spannend !!!! Hopelijk hebben jullie veel foto's genomen. Jullie zullen eens moeten terugkomen voor dat laatste dier. Volgend jaar ????? Daar zullen ze blij zijn dan ;-)
    En die cupido .......hou ons op de hoogte. We zijn niet nieuwsgierig maar wel benieuwd ;-)
    Ik heb een schoonzoon uit Asse en je mag gerust zijn : ze hebben daar al beschaving en opvoeding ;-)
    Slaap lekker en tot het vervolg van jullie verhaal.