Dag 10: hairstylezzz and shoppen

19 juli 2014

Helleuw, lieve volgers

Jullie zien het al aan de lengte van dit bericht: een slangen- en dolle verhalenvrije dag in Zuid-Afrika.
Hier komt ie...

Vandaag mochten we lekker lang uitslapen, ontbijt om 8.00u...
Doel van de voormiddag? Shoppen voor het schooltje.
De buit? Puzzels, boekjes, poppen, auto's, verf... en babyspullen! Speelgoedbakken vol! All happy faces in ons bakkie. :D
Na het shoppen snel naar huis, iets eten en dan off to Numbi.
In tegenstelling tot alle andere dagen was onze chauffeur van dienst vandaag Sarah. De tocht begon om 13u45 en even voor 15u werden we warm opgewacht door de leidsters van een plaatselijke jeugdbeweging.
We speelden spelletjes met de kinderen, kregen een heus optreden te zien, werden verwend met heerlijk eten en ikzelf liet me een Afrikaans kapsel aanmeten.
Helaas was het bezoek van korte duur. Aangezien ons bakkie niet voorzien is van koplampen en het duister hier al om half 6 wordt ingezet, moesten we ten laatste om half 5 vertrekken.
Vlak voor het donker arriveerden we in Moyenilodge. Na het eten van wat kleine versnaperingen en na het afronden van de noodzakelijke skypegesprekjes, doken we met zijn vieren in bed: MOVIETIME.
Dekentjes tot onder de neus en Frozen kijken. Oh, oooh! Wat een fijne film!

Nu nog even een kleinigheid eten en dan hup, slapen! Morgen sfeerbeeldjes nemen langs de Panoramaroute.

Lieve nachtzoentjes vanuit Zuid-Afrika en onthoud: Love is an open door! - With you.

XXX
Ilona
(En Hilke, Sarah en Ruth uiteraard ook.)

1. Gaby:
    20 juli 2014
    Hehe, jullie hebben het daar goed naar jullie zin, genieten tenvolle, gewoonweg super, jullie afrika avontuur samen!
  2. Eva De Schutter:
    20 juli 2014
    Dag Hilketje,
    Oma en opa zijn hier nu bij ons thuis hun buikje aan het vullen (profiteren). Een lekker voorgerechtje, een lekker kommeke mossels met een hemels drankje!! (geciteerd door opa). En ik kan straks de afwas doen! Het is hier 30 graden en het onweerde vannacht, bakken regen vielen uit de lucht! En op een bepaald moment was er een bepaalde knal en oma en opa vlogen nen halve meter in de lucht, en opa viel uit zijn bed van het verschieten! Gelukkig zonder gevolgen! Achteraf konden we erom lachen! (verhaaltje gemaakt door oma en opa) We hebben onze valiezen al gepakt om op kamp te vertrekken! En we gaan nu mosseltjes eten! Nog veel plezier!
    Kusjessssssssssssssssssssssssssssssssssss