Dag 10: terug naar Masoyi

14 juli 2015 - Witrivier, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,
hier zijn we weer! Deze keer met een kort verhaal...
Wat was dit voor een dag vandaag?! Pf!t We stonden om 8 uur op om te ontbijten en te vertrekken naar het schooltje. Dat draaide ook weer anders uit! We moesten eerst alle bomen die we hadden omgehakt zagen op de juiste grootte, want deze moesten mee naar het schooltje.
Rond half 12 zijn we eindelijk kunnen vertrekken. We waren dan ook maar rond half 1 aan het schooltje. Daar moesten we beginnen aan de bedden, maar dat was een probleem. Al het materiaal dat we nodig hadden stond in de rondavels. Natuurlijk stond het materiaal dat we nodig hebben juist in de rondavels waar we geen sleutel van hebben. Sjonge! We hebben dus de hele dag amper iets kunnen doen! Dus veel kan ik jullie nu niet vertellen.
Nog even skypen met het thuisfront en nadien kunnen we eten en dan ons bed in.
Want morgen moeten we heel vroeg op!
Ohja, morgen zal er waarschijnlijk geen blogbericht zijn, want we slapen een nachtje in Masoyi.
Zoen,
Hilke

1. Hildeke:
    14 juli 2015
    Zusje,fijn dat we zojuist geskypt hebben
    Veel werkplekken morgen en tot vrijdag
    Kus
  2. Kamiel:
    14 juli 2015
    Hey Hilke, dit is het vierde reisverhaal dat ik lees en het wordt dagelijks spannender. De manier waarop het geschreven is geeft mij het gevoel dat ik me er middenin bevind. Ik zou me kandidaat willen stellen om dat volgend jaar echt te mogen meemaken. Niet alleen het avontuurlijke maar zeker het doel waarvoor jullie daar ter plaatse zijn is fantastisch mooi. Nog enkele dagen en moeke Hilde komt ook aan. Hilke (en ook uw collega's) proficiat met jullie initiatief en de inzet voor die kleine zwartjes en hun families.
  3. Cindy en co:
    14 juli 2015
    Helaba! Ook in la douce France volgen we je avonturen weer. Geweldig om je te kunnen volgen. Die bomen dat was wel zwaar zeker? Keep up the good work en geniet met volle teugen! Geef de kleintjes een dikke knuffel van ons. Xxx
  4. Nicole:
    15 juli 2015
    jeeeaaaah we komen eraan!!!!!!!!
  5. Pili:
    16 juli 2015
    Hallo Hilke,
    Heel tof om alles vanuit het thuisfront te kunnen volgen!!
    Jullie beleven daar een fijn avontuur precies!! Grappig maar soms ook schrijnend. We wensen jullie nog een heel fijn avontuur en de versterking is onderweg. Veel succes nog!