Dag 1: we zijn vertrokken (of toch bijna)

10 juli 2014 - Frankfurt am Main, Duitsland

Hallo allemaal,

Een eerste blogberichtje, HOERA! Wel maar een kort, maar toch :-)
wat zijn we blij dat ons avontuur is gestart! Jaja, we zijn vertrokken, ale ja, toch bijna. Want momenteel zitten we nog steeds op de luchthaven van Frankfurt.
Hoewel onze vlucht nu had moeten vertrekken. (20u45)
Helaas, een technisch defect houdt ons nog steeds aan de grond :-) en ook het weer is niet veelbelovend. Drie kwartier geleden hing er een grote zwarte wolk boven de luchthaven. En deze is alleen maar groter geworden. Met de bijhorden regen tot gevolg :-) We zullen dus in Johannesburg aankomen met heel wat vertraging.
Hopelijk is alles snel opgelost, want we hebben het hier wel al gezien.
Wat fijn om nu gezelschap te hebben ;-) Thx Ilona!!

Tot morgen allemaal,
en hopelijk zitten we dan al in Johannesburg :-)

Groetjes,
Hilke en Ilona

1. Gaby:
    11 juli 2014
    Jaja, jullie avontuur kan weer beginnen, succes!
  2. Mieke:
    11 juli 2014
    Eindelijk vind ik een gaatje om te bloggen. De kleinkinderen zijn de deur uit (ze kwamen logeren) en het huis is min of meer aan de kant. Hopelijk zijn jullie ondertussen al vertrokken. Die zwarte wolken hebben we ook in België gehad en we zijn ze hier ook reeds beu !!!! De zomer mag terugkomen want de tuin heeft nu genoeg water gekregen. Hebben jullie een goede vlucht gehad? Hilke, 't is waarschijnlijk een groot verschil deze maal : je bent niet alleen en dat scheelt toch in de babbel onderweg ;-). Geniet ervan en hou ons op de hoogte. Ik kijk al uit naar een volgend blogje.- (en de bijbehorende foto's natuurlijk). Ik ben echt benieuwd wat en hoe het daar zal zijn: zouden er nog kindjes zijn die jou herkennen? Is het lokaaltje nog steeds hetzelfde of zijn er verbeteringen? In elk geval heb je nu een hoop ervaring mee daar je zelf al voor de klas gestaan hebt dit schooljaar. Ben benieuwd !!!!