Nog 3 keer slapen!

7 juli 2014 - Witrivier, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Jaja, jullie lezen het goed, het aftellen kan weer beginnen.
Ilona en ik vertrekken op donderdag 10 juli richting Zuid-Afrika.

Nog 3 keer slapen en jullie kunnen onze avonturen uit het warme Zuiden volgen.

Tot binnenkort!

Zoen,
Ilona en Hilke

1. Mieke:
    H
    aha, ik zal weer weten wat gedaan laat op de avond ;-) Hou me maar op de hoogte van jullie wedervaren en dan kruip ik wel voor de computer. Veel inpakplezier en tot een volgend berichtje.
  2. Gaby:
    8 juli 2014
    Hehe lieve hilke en ilona,
    een heel fijne reis naar afrika, toch wel weer een beetje spannend he!!!

benieuwd naar jullie reisverhalen, geniet er ten volle van!
    lieve grtjs, x
  3. Els:
    Oooohhh Tof :)
    Ben al benieuwd naar de verhalen :)
    Veel plezier daar :)
    Grts
  4. Kamiel:
    8 juli 2014
    Knap dat jullie zich inzetten om kansarmen te helpen. Soyez prudent zeggen ze in 't frans. Geniet van jullie reis en veel succes!
  5. Hildeke:
    9 juli 2014
    Lieve hilke, niet te geloven het is weer bijna zover! Ik weet dat je het daar goed hebt en veilig ale dat hoop ik. Want dat is mijn grootste zorg . Dat je gespaard blijft van ziekte en jeje daar veilig mag voelen. Geniet weer van je kindjes en al de mooie indrukken! Ik ga je missen en kijk nu al uit naar je verhalen !
    Ilona, voor jou staat er iets spannends en avontuurlijk te wachten. De verhalen die heb je al maar nu kan je het echt meemaken en ik ben trots dat je dit samen met hilke kan meemaken! Heel veel plezier en geniet van alle momenten zo'n reis doe je niet elk jaarr! Al is dit voor hilke al iets anders...haar hartje ligt daar al een stukje. Fijne reis ....
    meisjes, voor het eerst samen op avontuurlijke reis met een missie...noemen ze dat geen missiereis? Doe dat goed samen en hou het veilig ! 2 meisjes naar afrika ..(ipv 2 meisjes op het strand)
    Dikke knuffel
    mama hildeke